.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادی:مشکل آزادراه تهران-شمال انتخاب پیمانکار نیست

 شمال نیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به اینکه مشکلات مالی و حقوقی از دلایل اصلی تاخیر در افتتاح آزاد راه تهران -شمال است ،گفت: قطع همکاری با هر پیمانکار بخش عمرانی بر عهده مسئولین وزارت راه و شهرسازی است، اما در حوزه‌های مختلف باید تصمیم عاقلانه‌ای اتخاذ شود.

محمد دامادی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به تاخیر چندین ساله در بهره‌برداری پروژه آزادراه تهران-شمال، گفت:‌ هرچند ممکن است پروژه آزادراه تهران-شمال در یک بلاتکلیفی انتخاب پیمانکار قرار داشته باشد،اما باید عنوان کرد تاخیر در بهره‌برداری از این بزرگراه تنها مربوط به انتخاب پیمانکار و سازنده نیست.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، افزود: آزادراه تهران-شمال با مشکلاتی از قبیل کمبود منابع مالی، اختلافات گسترده با پیمانکارانی همچون بنیاد مستضعفین و قرارگاه خاتم مواجه است که این مشکلات و معضلات به هیچ عنوان پسندیده یک طرح بزرگ عمرانی نخواهد بود.

وی تصریح کرد:‌ در صورتی که مشکلات مالی آزادراه تهران-شمال برطرف نشود هر پیمانکاری برای این طرح انتخاب شود نمی‌تواند این پروژه را به اتمام برساند.

دامادی در مورد خارج شدن قرارگاه خاتم از طرح آزادراه تهران-شمال، اظهار کرد: قطع همکاری با هر پیمانکار بخش عمرانی بر عهده مسئولین وزارت راه و شهرسازی است، اما در حوزه‌های مختلف باید تصمیم عاقلانه‌ای اتخاذ شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، عنوان کرد: عدم بهره‌برداری از بزرگراه تهران-شمال مشکلات بسیاری را برای مسافرین بویژه مردم استان مازندران ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، خاطر نشان کرد: با ادامه شرایط موجود و تعلل مسئولین و پیمانکاران و اختلافات بوجود آمده به نظر نمی‌رسد آزادراه تهران-شمال تا چند ساله آینده به بهره‌برداری برسد./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی ایمانی 26 آذر 1392
آقا جان ، متأسفانه در متن گزارش از کلمات نا به جا استفاده شده است مانند افتتاح یا بهره برداری آزاد راه به تأخیر افتاده است که به ذهن خواننده این اشتباه نقش می بندد که انگار آزاد راه تهران شمال احداث شده و برای افتتاح یا بهره برداری آن اشکال ایجاد شده است .
لذا در متن گزارش بهتر بود از کلمه احداث یا ساخت آزادراه استفاده می گردید چون تا آنجا که اطلاع داریم ، فقط 5% آزادراه ساخته شده است ، حال تا افتتاح یا بهره برداری از آن سالهل طول خواهد کشید .
می گویند با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود ، لذا با افتتاح افتتاح کردن نیز آزاد راه افتتاح نمی شود !
حسین 27 آذر 1392
دامادی:مشکل آزادراه تهران-شمال انتخاب پیمانکار نیست

احسنت به هوش آقای دامادی
بمرده کرک ره خنده گرنه دوسال نماینده هسه تا متوجه بئیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.